alvasponnyer

Alla inlägg under april 2011

Av Alva Hägg - 26 april 2011 16:59

Drar till stallet nu!

Hade tänkt att rida Skumpan utan stigbyglar idag, öka-minska volten och tempoväxlingar. :) Blir nog jättebra, men kör på skritt och trav idag eftersom att hon bara skrittat de senaste dagarna. Uppdatering efter stallet! (pappa kommer oxå fota)

 

Av Alva Hägg - 26 april 2011 16:11

Rött/Svart


 

Av Alva Hägg - 26 april 2011 15:37

Some pictures!

Varit ute med Bilbo på promenad så passade på att ta lite bilder. :)        

Av Alva Hägg - 25 april 2011 20:51

Tävling i Mölltorp

L:C: A1:A, gick super i grundomgången, supersprång, supertempo oallt, omhoppningen var han såtaggad, fick inte fram honom/eller drog rakt frammåt/eller stog och studsade. Han planerat världens sväng, skulle hoppa diagonalt och svänga innanför, lyckades och han hoppade, dock glömde jag hann gå ut ordentligt till nästa hinder men han hoppade iaf men rev, resten gick jättebra! Placerades oss 4:a med 4:a fel. :)


L:B: Skit nervös, osäker på banan, fick inte stop på honom, ont i magen. Usel blandning.. Först höll jag på att rida på fel hinder, sen rev jag hela kombinationen sen stop. Var påväg att ge upp men jag fortsatte och då var jag lite arg så då hoppade han bättre! :) Inte nöjd, men aja bättre lycka nästa gång. (hoppas jag)


Men min älskade, sötaste, bästaste, gulligaste, mysigaste Boyen är mitt allt<3

Inga bilder.. glömde mitt minneskort. ^^

Längesen, the one and only'<3 

Av Alva Hägg - 24 april 2011 21:53

Tävlingsoutfit Mölltorp 25/4


  

Fin/Ful? Jag tycker den är supersnygg ^^ 

Av Alva Hägg - 24 april 2011 20:19

Sveriges nästa OS-ryttare??

Måste säga att min lillebror blev riktigt snygg i sin nya stjorta och slips! Blir han kanske sveriges nästa elitryttare? ;)

           

Av Alva Hägg - 7 april 2011 15:26

Dagens outfit: Rosa och Brun!

Hoppträning för Hacke i tidaholm nu, har med mig Pumpan idag. :)<3 Hoppas det går bra! Och färgerna för idag blir brunt och rosa. ^^

 

Av Alva Hägg - 6 april 2011 19:16

Bara tillfällig bloggheader! ;)

Inte jättesnygg jag vet, men har inga ideer. Förslag? Snäääällaaaa!!

 

Presentation


Hej och välkommen till min hästblogg! Jag heter Alva och har två c-ponnyer som heter Silver Boy valack*95 och Champagne sto*98. Jag har även en liten B-ponny, Tuff Turbo valack*93 men som min lillebror nu fått ta över honom. Mitt mål är att kvala GP-ponny

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Summer edition


Ovido - Quiz & Flashcards