alvasponnyer

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Alva Hägg - 9 januari 2011 20:51

Eftersom att ni verkar lite rädda för att kommentera så har jag bestämt mig för en frågestund på bloggen för att liva upp den och ni får fråga vad ni vill! Sen efter ett par dag/nån vecka tar jag mig tid och svarar på alla frågorna och tar upp några i bloggen :) (skriv om ni väldigt gärna vill ha med er fråga i bloggen)

  


Av Alva Hägg - 9 januari 2011 19:11

  

Flughuva med mönster från ponnyprakt.se 349:-

Av Alva Hägg - 9 januari 2011 16:30

Har så tråkigt, men rätt vanligt antar jag en söndag kväll :/ Red inte idag, vi skulle ha stallmöte men jag skulle inte med utan jag skulle ringa Elin men hon skulle te stallet. Red inte idag, har ridit torsdag, fredag lördag så idag ska dom vila och sen imorrn är det evelyn-träning och hoppträning på torsdag :D<3

bloggar mer sen' //alvuuuutt

Av Alva Hägg - 9 januari 2011 00:08

hemma hos loviiiisa<3 hon sitter och och använder två ryggkliare som trumpinnar på mitt huvud :gggg  vi ska typ kolla på film nu sen gå och lägga oss, rätt sent tjugo i 1 och skolan börjar om 2 dar, FET DISS! :/

Vi åt först mat, sen titta på på en film (Juno) (y) sen satt vi med ansiktsmasker, värsta gött och så tog vi massa seriösa kort :p<3

slängde ihop ett litet collage med bilderna:

(superdålig kvalite på bilderna men what ever..

  

älskarej syster'<333

red även ut idag på tuffis :DDD<3 inget besök från familjen karlsson-lindskog eftersom att clara hade maginfluensa :(


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min hästblogg! Jag heter Alva och har två c-ponnyer som heter Silver Boy valack*95 och Champagne sto*98. Jag har även en liten B-ponny, Tuff Turbo valack*93 men som min lillebror nu fått ta över honom. Mitt mål är att kvala GP-ponny

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Summer edition


Ovido - Quiz & Flashcards