alvasponnyer

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Alva Hägg - 22 januari 2011 13:16

har tråkigt, och manda svarar inte på mina sms.. men ska ju åka ut till stallet snart<3 ses sen'

Av Alva Hägg - 22 januari 2011 11:27

Har varit ute med Bilbo på morgonen'<3 Jätteskönt att vara ute och röra lite på sig. :) Inte ens kallt! Bjuder på några bilder som jag tog sist vi va ute:

   

älskar dig lilleman'<33333333333333  

Av Alva Hägg - 22 januari 2011 09:38

Gick upp tidigt men kändes som att det behövdes, kan ju inte sova bort denhär dan.  Planerna för idag är väll vara hemma och slappa nu ett tag sedan stallet och sen kanske åka till Elin men vet inte än. Funderar på en ny header, eller vad tycker ni? Satt igår kväll och ladda över en massa textstilar. :)

Skulle också vilja säga att ni har börjat att besöka och kommentera dåligt nu den senaste veckan, så blir ni bättre på det lovar jag att bli bättre på att uppdatera. :)

Nepp, om jag nu ska göra en ny header är det väll dax att börja. :)'

  


Av Alva Hägg - 22 januari 2011 01:05

Jag sitter iallafall och väntar på att jag kan gå in på pappas iphone, bytte kodnumret och nu vet jag typ inte vad jag tog så nu kan jag inte gå in på den på en KVART!! :OO

aja jag tittade nyss klart på Avatar och den var riiichtig gut! ;D' Rekommenderas till er som int sett den. Red Skumpan i ridhuset idag och hon gick riktigt bra idag med, lite springig och så men det är ju sån hon är.<3 Avslutade med fina gallopombyten på cerpentiner. :)<3

Ska nog gå och lägga mig snart, men ska checka ett par saker på datorn först,

godnatt!'

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min hästblogg! Jag heter Alva och har två c-ponnyer som heter Silver Boy valack*95 och Champagne sto*98. Jag har även en liten B-ponny, Tuff Turbo valack*93 men som min lillebror nu fått ta över honom. Mitt mål är att kvala GP-ponny

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Summer edition


Ovido - Quiz & Flashcards