alvasponnyer

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Alva Hägg - 24 januari 2011 20:45

LÖRDAG:

Var jag på lång utritt med mamma, Hugo, Amanda, Klara. :)<3 Sen gjorde jag och Manda iordning Skumpan inför morgondagen, Amanda sov också över hos mig och vi hade inte LITE kul heller, pappa skrämde Amanda sen när vi skulle gå och lägga oss så Amanda skrek så hela huset skakade. :GGG Skiiiitkul!   

Amanda följde också med på cm-hoppningen som var på söndagen i Tidaholm. :)


SÖNDAG:

CM-HOPPNING IDAG PÅ SKUMPAN! :D Hoppade L;B & L;A. Gick jääättebra, superfin i framridningen, lugn o fin. :)<3 Kom rätt på alla hinder, men lite vinglit på 5-6 men annars jätte duktig<3 Film kommer snart! :)


MÅNDAG:

Nu sitter jag här och kollar på familjen, klockan är 9 och går och lägger mig om typ 10 minuter eller nått. Hade dressyrträning idag för evelyn och hade Boyen. Red på jaktstången idag för att få igenom honom idag, gick jäättebra! Skänkelvikningar i början, sedan skritt till gallop och gallop till skritt och sist öppna. :) Blev så mjuk och lugn på slutet! :)<3 God natt alla läsare! :)       


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min hästblogg! Jag heter Alva och har två c-ponnyer som heter Silver Boy valack*95 och Champagne sto*98. Jag har även en liten B-ponny, Tuff Turbo valack*93 men som min lillebror nu fått ta över honom. Mitt mål är att kvala GP-ponny

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Summer edition


Ovido - Quiz & Flashcards